Tuesday, October 20, 2009

Faris in black & white!



Ye...saya lah Muhammad Faris Iman ituuu!


Tak lama lagi genaplah setahun umur anak bujang aku ni. Hmmm....dah besar dah anak aku.

Teringat plak masa mula2 nampak muka faris dalam operation theatre. Hmm...bulatnya mata dia memandang aku...walaupun pandangan aku makin kabur kesan ubat bius...tapi sampai skang aku still terkenangkan waktu tu.

Muhammad Faris Iman. Faris- nama yang aku cari. Selebihnya...aku dapat daripada mimpi before aku disahkan pregnant. Seingat aku elok2 azan subuh...aku terbangun lepas mimpikan anak together dgn nama sekali. Then...hmmm~confirmed pregnant! Sounds cliche...cam drama swasta plak kan...hehehe~

Sekejap jek masa berlalu...pejam celik...daripada faris terbaring, duduk...sampaila berjalan. Oh ye...faris dah berjaya berjalan ye kengkawan sume....hari ni faris dah tak takut2 lagi nak jalan jauh2.Hmmmmmm~bangganyee tengok anak bujang aku ni accomplished from one stage to another. This is the best award ever.


Dulu aku dan papa selalu risau tengok gigi faris yang tak tumbuh2...huihhh~mana taknya tengok anak org lain sebaya faris semua dah tumbuh gigi. Rupanya faris kumpul gigi daa.....gigi faris naik 4 batang sekaligus....patutla dia demam panas teruk aritu....


Suatu ketika dulu....Faris tgh demam panas


Hmmm.....cerita pasal faris takkan habis. Sekarang yang jadi problem kat aku, nak cari hadiah utk faris pulak. Hadiah papa dah beli...dah guna dah pun....heheheee~ Hadiah faris aku ingat nak belikan dia....

benda ni

atau


benda ni



Actually kami still tak decide lagi...harga dua2 pun sama...yang penting sebenarnye kepala agung cukup atau tak je....hahahaha~ Apapon....yang pastinya aku akan cuba dapatkan either one utk anak manja aku ni...yeaaay~mama shopping lagi!



"Mama...faris dah bole drive ni, ape kate bagi kereta ni je jadi hadiah faris, bole?"



"Aiseh...sejukla air ni mama...mana ade org mandi swimming pool pagi2~tido kan elok?"



"Lepak dengan wawan pon ok jugak...bole duet nanyi lagu burung kakak tua"



"Senang cerita main sorang2 pon syok....apela mama ni...dah pi main jauh2..syuuuuh~"

No comments:

Post a Comment