Monday, January 25, 2010

Lalalala~mari kita kerja!


Kusut, pening kepala...rasa nak muntah.

Itulah perasaan yang sama aku alami setiap kali datang keje. Nak kata volume keje banyak, dulu lagi mmg macam ni...jadi aku sangat tak paham kenapa agaknya lately aku macam ni.


Mengandung?Ohh, tidakk~


BP naik? Tensen pon iye..tp mintak dijauhkan..


Mata problem? Kemungkinan besar sebab long hours tgk komputer..sigh~


Tapi itu semua fenomena hari kerja sahaja. Hari minggu mende ni semua tak terjadi…especially kalau pegi sale…tgk tag harga yang ade mcm2 warna pon aku tak pening. Isetan sale, Sogo sale, Jusco sale… blablabla…itu semua keindahan, elok utk mata aku…hehe~


Oleh kerana hari ni dah kembali bekerja...kepalaku kusut seperti biasa...ohh, cepatla hari sabtu~

No comments:

Post a Comment