Sunday, July 19, 2009

Malam sabtu yang sejuk

Actually tetiap malam pon sejuk, aircond bukak tetiap malam. Tp yg menherankan aku ni time aku tgh kesejukan yg amat ni anak aku leh wat selambe jek tdo...selimut tah kemana..bantal tah kemana. Terer mamat ni.

Anak aku kalo malam mmg no problem tdo. Pukul 9 mlm jek siapla mate dah merah..papa die pon dukung letak atas katil. After a few guling2...aksi hindustan dgn papa die...akhirnye tdola die. Selalunye papa die yg tdo dulu...senang jek sebenanye nk tdo kan die ni. Janji ade org baring sebelah die.

Encik faris ni kul 12 mlm kompem bangun...nangis mintak susu. Minum susu pon sambil mate pejam...tetau sebotol dh abis. Slalunye shift bg susu kul 12 papa die...aku tdo lee...hehehe~

Kul 3pg, nangis lagi..kekadang aku x sedar sbb ingat bunyik alarm..hehe~sampaila die btul2 melalak kat tlinge aku...mmg kelam kabutla bangun. kadang2 die leh sondol plak kpale die kat badan aku...teknik ape kah ini?fine, ni sape2 sedar diela yg buat susu..

Mlm ni, papa die klua minum.so shift kul 12 aku dah wat...kul 3 kang papa die pandai2la.

Malam ni masak bubur faris siap2 takot bgn lambat pg esok. Pg td faris bgn awal...die gi tarik plak rambut aku...sabtu aku macam ari keje sbb kne bangun awal even tak kunci jam.Ade jek org yg sudi berkhidmat kejutkan aku...huhu~

The best thing is bile aku dah bangun, aku lak dengki kat papa die.Hehe..aku letak faris kat sebelah papa die...die nye tepuk muka papa die mmg no mercy nye lah. tarik rambut jgn cite...sepenuh ati...kesian lak papa die...tp papa die degil xmo layan lagila die dera papa die. kesian~

No comments:

Post a Comment