Thursday, August 13, 2009

Aku yang demam


Arini konon2 nak pose ganti...ade 3 ari lagi beb~macam forever rasenye mengganti pose yang banyak ni..huh~skali tatau nape bangun2 dah rase sakit badan, thumping headache and dah rase nak demam. Tekak pon rase semacam jek. So, i decided not to pose today...ate some medicine and hirup bena ubat batuk...just in case sblm terjadinye batuk. I fall back to sleep at 5.30am...ingat kalo badan kuat bole la nak g keje. Hmm..bangun kul 6.30 am...same jek..ahh~sudah!memang sah aku tak larat nak bangun.

Faris was sleeping beside me and he woke up at 8 am...basah kuyup..aiseh..kne ganti cadar daa~Time ni la baru aku tringat nak msg bos aku..huh..sib baik blom kul 8.30..kalo tak sure bos aku hangin sbb bgtau lambat. Tp cam bese laa...aku msg mesti die tak reply nye...aku rase sume bos camtu...buang karan jek nak reply msg camni..haha~

Aku mandi, makan, switched off the aircond then tdo balik. Fuhh~lame tul aku tdo...cam tak larat nak buat pape kecuali tdo. Then tengahari aku masak sket...masak lauk kari ikan and cendawan goreng yang aku sendiri tatau camne aku masak yang pasti aku main bubuh jek macam2....don't worry...so far aku masak campak2 blom ade yang sakit perut. Pas masak terase kpale aku pening semacam...tp main gak la dgn encik faris kejap..kesian plak die...pas main ngan faris aku tdo...Zzzz

Buat masa ni...aku rase dah kurang sketla demam tu..tu yang bole menaip ni...kalo tak tadi aku pandang laptop ujung mata jek...haha~by the time aku bukak laptop faris start nak kacau...puas aku marah die..marah yang ala2 jek...haipp faris!die plak yang marah aku balik....pastu abis keyboard ni die tekan..sementara ni selamat jap...die dok ngn papa die.Tapi kejap2 die merangkak masuk bilik..banyak btul keje die.hmm~

Pasni aku nak pi jupe doktor...nak amik ubat and mc. See how tomorrow...moga2 sihat hendaknye..aku nak pi keje,keje aku melambak atas meja tuu...huhuuu~


Camnila aku tdo...dalam mimpi aku tdo..dalam mimpi aku dah bangun tp rupenyee aku still tdo lagi...hehe~

No comments:

Post a Comment