Monday, August 24, 2009

Papa and mama day out @ uptown


Semalam aku berjaya memancing papa keluar waktu malam. Bukan senang nak ajak papa keluar malam. Puas aku kate aku teringin minum oldtown hazelnut coffee barula dia nak. Faris?ooh no...faris duduk rumah. Time2 camni tak sesuai bawak faris keluar nak2 dah lewat malam. Faris kene tinggal rumah..hehe~


Kami minum @ oldtown platinum walk..berdepan dgn uptown danau kota. Hmm...the smell of the coffee is really tempting but not as tempting as the uptown itself. Sambil teguk coffee...sambil pandang uptown...finally terkeluar daripada mulut aku.."pa, jom gi uptown nak?"


Reason being aku rasa suggestion aku akan diterima is because papa is not working for the whole Ramadhan month.Thehehe~aku pandang muka papa sambil buat muka seposen...dgn harapan papa kata "jomlaa!" which came out to be true after all...papa kata "jomlaa!"......oh mimpikah aku?


Gerai pertama kitorg singgah, gerai jual table runner.Hehe...raya nak dekat...kene la hias2 rumah!Nasib baik takde jual langsir kat sane kalo tak itu pon aku rembat..haha!

Gerai kedua...kitorg ternampak kasut crocs..hmm, last time i checked @ Crocs Ikano, it costs about RM200 per pair and it is made in China. Yang ni after few tawar menawar...dapatla sepasang RM40. It looks exactly the same with the original version. So, papa dapatla kasut crocs sepasang malam tadi. Faris? Kesian die puas aku carik tade satu pon gerai yang ade saiz faris..hmm~maybe faris aku beli jek yg original..we'll see how.

But i guess papa dah rasa kasta yang berbeza antara faris dan die...haha~Dulu,tiap2 bulan papa dapat baju baru...skang..hmmm~sumenye dapat kat faris. Sorry ye papa, tak sengaja terlebihkan faris..thehehe~


Finally dah puas tawaf uptown kitorg pon pulang dgn tangan yang tak seberapa kosong. Rupenye dah pukul 12 mlm daa....aku almost terlupa aku keje arini...huhu~ Nasib baik sedar diri nak balik kalo tak....hmm~ade jgk yang tersengguk2 buat keje kat opis arini.


Aku rase bulan puasa ni cepat btul rasa mengantuk...aku menaip ni pon sambil ala2 nak terlelap...kire ni crite separa sedar laa gamaknye...ohhh~aku dah takleh tahan....okla time to sleep..bye guyz!



No comments:

Post a Comment