Saturday, August 22, 2009

Salam Ramadhan semua


Alhamdulillah dah sampai ke bln Ramadhan dah kite ek..pejam celik...dah nak raya pulak nanti.



Rasanye tak terlambat nak ucapakan selamat menyambut bulan ramadahan kepada semua rakan2 Islam yang melawat blog ni. Semoga kita menjalankan ibadah puasa dengan penuh kesederhanaan.Aku mohon maaf kirenye ade terkasar bahase yang mungkin mengguris hati sesiapa,k!


Cakap pasal bulan ramadhan ni, aku teringat pengalaman berpuasa masa tgh preknen.Hmm~ade gakla 10 hari aku terpakse bukak puasa sbb terlampau tak tahan sangat. Setengah hari jek dah menggigil. Tapi time puasa ni jgk la kandungan gula darah aku melampau2 naik. Hehe...mane taknye bukak puasa semuanya makan bergula.


Well tu tahun lepas..insyallah aku nak kawal sket makan aku sempena bulan ramadhan yang mulia ni...hehe, setan pon dah kene ikat...perut kenela ikat sket ye tak?

2 comments:

  1. Marina - i need help. ko kan computer geeks. huhu. please settlekan masaalah aku as per aku tulis kat blog. tq.. uhuhu

    ReplyDelete
  2. cube hang check balik setting salah ni kot...better tuka background je, tuka template mmg leceh sket.

    ReplyDelete