Friday, November 13, 2009

Birthday celebration for faris & papa

Alhamdulillah..terlaksana juga hasrat kami nak buat majlis harijadi pertama buat faris. Thanx to dear papa whom is very thoughtful in organizing the bday party @ McD. Memang aku nak buat kat rumah asalnya...nak masak sendiri...tapi papa takmo aku penat2 masak dan mengemas...organizing the bday party at McD was his idea and it turns out he was right...even tak buat apa pon terasa penat..kalau masak sendiri dan mengemas surely...sgt2 penat ok...hehe~



Birthday celebration faris was held on 7.11.2009 @ McD



Faris menunggu ketibaan tetamu terhormat..."ish..lambatnye dorg ni mama!"



Ni laa tetamu terhormat faris...sepupu2 kesayangan faris!



The birthday cake...looks nice but the taste...bueek~this is definately going to be the last time im gonna buy a 3D cake from secret recipe...yuks!



Faris sibuk main dengan kaklong sofia...wee~seronoknye main belon!



Sesi makan...time ni memang berterabur habis...kalau kat rumah...huuuhh~penatnye aku nak mengemas!



Aidil, Tasha & Ailin seronok makan kek...well, actually the outer layer tu jek yg tak sedap...hehe!
Org kat belakang tu nmpk buat dek je kat anak2 die..rupenye die dah blasah aaku punye big mac...huaaaa~angah kijaammm!!



Gambar kami beramai2..semua senyum kecuali Faris yg tgh sibuk dengan belon dia..
My eldest bother couldn't make it since he's working @ indonesia...biarpun tak ramai...dan sederhana...we all have fun especially the kids & faris.



Majlis dah tamat...thanks all for coming! Ada rezeki kami buat lagi tahun depan...heee~


Oleh kerana makanan ade tak abis...aku tapaukan utk anak2 buah aku. Air coke...jadi takde siapa yang nak tapau...semuanya aku tinggalkan jek...nak buang pon buang ler...jangan jual balik sudah...hehe~


So kami tinggalkan bilik yg bersepah tu dgn perasaan yg lega sbb tau tu bukan rumah kami...jadi tak payah sibuk nak mengemas...huhhh~ lega! So sorry gambar makanan aku terlupa nak ambik...lapar sgt gamaknye...ape pon tak ingat.


No comments:

Post a Comment