Friday, November 27, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Adha



Semalam aku cuti...adela few attempts nak blogging, tapi mati kutu takde idea. Heh~klaka pon ade, bile aku penat gile yang sampai tak larat nak on laptop...
idea mencurah2 datang...banyak mende aku nak cite. Skali bile dah dok lepak kat rumah...perghh~blank kepale otak aku.

Raya Haji tahun ni cam biase balik umah mak aku...makan nasik dagang, nasik lemak, lontong...nyum,nyum...superrb!! So far missing in action tadi abang no.3 aku...die dah cabut balik kg pepagi bute...hehe~semoga berjaya mengelak jam! Yang lain2 (beserta aku...kihkih) lepas makan kekenyangan macam ular sawa. Faris pulak time ni la yang paling dia suka....mencuri perhatian org ramai...time ni la dia nak joget mak lemah die, time ni la dia nak bertepuk tangan...hehe~ade ciri2 penghibur sungguh anak aku ni.

Esok, kami sekeluarga balik Ipoh...kg halaman papa. Tak tido sana pon...saja nak balik melawat pakcik papa yang tak berapa sihat. Aku dah packed up essential stuffz for faris...but almost everytime...bukannya barang faris yang tak cukup b
wk...brg mama dan papa die yang selalu sangat tertinggal.


Aku lupe nak cite pasal faris. Mgg lepas aku and papa decided to cut his hair...dah panjang sgt takut masuk mata nanti. Ni haa gamba die...yang kelakarnye, aku panggil die botak...die bole cepat2 toleh tu...cam tau jek die org panggil die. To tell u the truth...aku tak bape gemar faris botak camni...nampak cam budak nakal...but wat to do...rambut dah panjang sgt...nak alter...belum pandai lagi rasenye die...mesin jek...senang..so arini anak buah aku panggil faris....MAWI....yeww, of all the people...why mawi....ohoo~


Cubaan melarikan diri..."Lari, mama nak amik gamba...run for yer life!!"



See told ya, muka faris extra nakal with this new hairdo


SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
SAMA2 KITA MENDAPAT KEBERKATAN DI HARI YG MULIA NI.
MEMANDU LAH DENGAN BERHEMAH & BERHATI2 (SERIUS BUNYIK CAM IKLAN)

IKHLAS,
MRS. MARINE, MR PAPA & BABY FARIS

No comments:

Post a Comment