Wednesday, November 18, 2009

Dunia keparat..ops, korporat


Yea...pejam celik dah hari khamis. Best gile sbb jumaat aku cuti....saje nak abiskan annual leave aku.
..suke gile ok!

Like i said in my previous entry..hari isnin tu mmg malas gile nak pi keje. Sampai opis lagi sakit ati tgk email reminder (as if I'm too difficult to manage)...but then aku buat bodo and abaikan perasaan marah aku...yang mane saki bakinye masih menjadi modal umpatan aku... hehe!Nak emo layankan perasaan marah memang takkan sudah.

Senang crite...aku consider otaknye memang mereng...aku malas nak layan. Life goes on...keje lagila kene goes on kan kalo tak haruuu...huhuhu~

This is the ugly of the corporate world...dog eats dog world...either we survive
or we quit. Quitting is never an option for me as I have a very2 big responsibility towards faris. Kalo belum kawen dulu...rase tak suka.....lompat!


Sekarang....jangan kan nak lompat...nak berjalan setapak pon takut tergolek. Takpelah, aku pasti ade hikmah disebalik semua yang terjadi....jadi buat masa ni.....aku masih di sini....buat keje sebaik yg boleh...hmmm~




Gulp~Horror gile!



No comments:

Post a Comment