Thursday, September 3, 2009

Faris first step


Bulan puasa ni mmg sahih bersawang blog aku ni...takde masa, tetiap malam klua jalan2 dgn papa. Boleh kata bulan puasa ni bulan bercinta la...klua berdua malam2, pegi uptown pegi oldtown makan sate...macam2 ada~


Daripada sehari ke sehari...hmmm~bercinta je rasenye nak mengupdate blog. Nak2 the whole 2 weeks ago bos aku tade...lagila macam lipas kudung aku terkial2 nak kaver keje dua org. Alhamdulillah dis week die dah balik...tapi aku still terkial2 buat keje, macam2 pulak yang datang....ohh mengapaa???

Today tekak terase gatal nak makan western., org kate tekak owrang puwwtih...hehe~ aku pujuk papa berbuka kat luar...tp...FAIL!Last2 papa suh aku tapau jek...oklaa...janji dapat makan western...so ajak papa gi TGIfridays....tp tapau kan...huhuu~rase dgn perasaaannye tak same dgn makan kat sane...tp dah lapar, bedal jgk.


Oh, lupa nak cakap pasal faris. Semalam faris genap 10 bulan. Tetibe mak aku call...ucap selamat harijadi kat faris...agak kompius jgkla aku memikirkan sejak bila 10 bln consider genap setah
un...sekali aku teringat dgn anak buah aku eira yang tua dua bln drp faris...sah2 tu birthday eira...mak aku salah org daa~hehe...maaf cu..nenek sudah tua!

Yang pastinye arini faris melakar sejarah olimpik....pertama kali berjalan melangkah tanpa sokongan....heee~seronoknye tengok. Nak2 nampak his very first step depan mata kita sendiri. Mula2 ingat kebetulan je...sekali bila repeat 2-3 kali...mmg kompem anak aku dah pandai melangkah berjalan...alhamdulillah~ cuma gigi je tak tumbuh2....bile la nak tumbuh gigi anak mama ni?

Tido so far ok...cuma bak kate aku kat kaklong aku....jangan bagi gula/ anything sweet or he'll turn into a monster. Last time kaklong aku tak caye...gelak2 je bile aku kate camtu...skali balik rumah, malam tu sampai pukul 1.30 pg tak tido2 lagi....superdu
per hyper jadinye. Sampai kong bateri dia agaknye barulaa die tido.Fuuhh~since then aku mmg hati2 bab bagi makanan manis kat faris.

Kepa
da sesape yang ada anak kat luar sane tu...penahkah anda menghadapi resakse gula cam anak aku ni?
Faris the resakse gula...roaarr!

3 comments:

  1. huhu, dah komen subuh tadi tak kuar pun? huhu

    ReplyDelete
  2. wah, faris dah pandai jalan. cayunk faris!! hee

    owh, romantiknya jalan-jalan cari makan. hee. bagus tu. harus di contohi aku kelak. tapi, nape tak dapat makan kat situ je? kena tapau pulak? sebab meja dah penuh ekk? ;p apapun, selamat b'puasa marina and family.

    ReplyDelete
  3. uik...subuh lagi dah on pc ke?tere!

    romantik...hanya applicable di bln ramadhan jek.Sbb bln ni jek papa tak keje..heee~seronok!

    Takpat makan kat situ sbb malas nak bwk faris mkn luar...mamat tu tau jelaa...lasak bukan main.Kang makanan tah kemana faris tah kemana memanjatnye...isk,haru~

    ReplyDelete